2015. december 29., kedd

feketemacska lány jelmez 1-2 év cica - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

 édes kis fekete macska
cica jelmez TU
Beleírt méret: 1-2 év, de vedd figyelmbe az általam mért adatokat
felső rész hossza: 37 cm
mell bősége: 34 cm hónaljban mértem
derék bősége: 2 cm a gumirozott aljánál mértem
ujja hosza melyet nyaktól mértem: 36 cm
nadrág teljes hossza: 44 cm
belső szárának hossza: 29 cm
derék bőség: 22  cm
csípő bősége: 30 cm
az álarc mely csak a gyermek homlokáig ér
és az álla alatt tépőzáral fogódik össze
anyaga pihe puha plüss
a felső rész pocak része pufi : ))
 
Van kedved néz szét nálam sok jelmezem van, postaköltséget spórolhatsz.
HASZNÁLT ruhát árulok mosást-vasalást-folttisztítást igényelhet, kérlek ezt licitálásnál vedd figyelembe!!
A jelmezeken szálhúzódás-tüll szakadás-bolyhosodás előfordulhat, természetesen a nagyon vészeseket jelzem, de nem nagyítóval pás! ztázom át a ruhát!!
Az adásvétel lebonyolítására 7 nap áll rendelkezésedre,
szezonális termékről lévén szó.
Az oldal küldi az értesítő levelet vásárlás után,
én ezt egy kapcsolat felvételnek tikintem a részemről,
Amennyiben 7 napon belül semmilyen megkeresés nem érkezik
automatikusan negatív értékeléssel zárom az aukciót!!!!
a termék súlya: 230 gramm csomagolás nélkül


Jelenlegi ára: 1 500 Ft
Az aukció vége: 2016-01-19 22:18 . feketemacska lány jelmez 1-2 év cica - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése