2016. augusztus 29., hétfő

Withings Activité Sapphire okosóra - Jelenlegi ára: 64 000 Ft

Eladósorba került a fél éve nem használt Withings Activité Black okosóra, amit 2015. 02. 05-ben vettem.
A készülék Zafír üveges, méri a megtett lépéseket, az úszott kilométereket és mellette nagyon elegáns. Elemmel működik , amivel a gyártó szerint 8 hónapot is kibír, én egyszer cseréltem benne. Ez amúgy nem drága, pár száz forintos tétel. Természetesen vízálló az óra.
Két szíj van hozzá: egy bőr szíj, ami volt használva, de szép állapotban van, a képen látható, és egy teljesen új szilikon szíj.  
Nagyon elégedett voltam vele, de vettem helyette egy fehér színűt, ezért adom el.
http: //www. withings. com/eu/en/products/activite
http: //mobilarena. hu/teszt/withings_activite_es_activite_pop_teszt/aktivitast_merni. html 
Az órát 390 euróért vettem a WITHINGS-től, most is ennyiért lehet megvenni, új állapotban. Ez árfolyamtól függően 121. 000 forint körül van. Sz� �mlát mellékelem a vevőnek. 2 év garanciát vállal a Withings az órára, amiből még van 7 hónap hátra.

Jelenlegi ára: 64 000 Ft
Az aukció vége: 2016-09-18 19:34 . Withings Activité Sapphire okosóra - Jelenlegi ára: 64 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése