2017. szeptember 26., kedd

Atech navigator baromméteres túra óra - Jelenlegi ára: 7 999 Ft

Nagyon jó állapotban lévő túrázóknak tervezett óra, tele van szenzorokkal, méri a hőmérsékletet,   a magasságot, megjósolja a várható időjárást, van benne baromméter, vízálló, páratartalmat mér, mutatja az időt és ébreszteni is tud, illetve még számtalan funkciója van ami hasznos lehet egy hosszabb kültéri kaland során. Évekkel ezelőtt vettem, de jó ha 3-4 alkalommal rajtam volt. Egyrészt mert nem szeretem az órákat(tetszeni tetszenek, csak viselni nem szeretem), másrészt mert akkoriban hagytam fel kb a túrázással. Szóval pár évet pihent az íróasztalom mélyén, most, miután majdnem teljesen kitöltöttem a hirdetést kicsit le is poroltam, lehet, hogy ezt a képek készítése előtt kellett volna, hátha úgy előnyösebb... a doboza kicsit viharvert, de megvan, viszont ami ennél is sokkalta fontosabb, a használati utasítása is.

Jelenlegi ára: 7 999 Ft
Az aukció vége: 2017-10-17 06:49 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése