2019. május 26., vasárnap

Újszerű Spool motoros bőrruha bőroverál 54-es méret - Jelenlegi ára: 59 900 Ft

Abszolút kifogástalan állapotú SPOOL púpos , full protektoros Bőrruhám sajnos eladósorba került mert kihíztam : (
Egy éve csak pakolgatom , így arra jutottam megválok tőle.
Csalódásmentes vétel!
Valójában egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt rajtam, tényleg kifogástalan állapotban van, mint az új. Bőrápolóval volt mindíg kezelve. 178 Cm-es méretemhez és 85 Kg-omhoz tökéletesen passzolt, anno....
54-es méret vagyis XL de tettem fel egy mérettáblázat képet is.
(A képen látható 44-es Spool csizma is eladó ami tökéletesen passzol a ruhához , de nem képezi ezen aukció részét. )
A személyes átvételt és próbát preferálom, de természetesen postázom is ha kell(én is így vettem) ebben az esetben viszont nem veszem vissza ha nem jó a méret. Képen látható mennyiért tudom küldeni, több mint 5 kg-os lenne a csomag.

Jelenlegi ára: 59 900 Ft
Az aukció vége: 2019-06-16 19:29 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése